YEŞİLAY resim yarışması sonuçlandı

Öğrencilerin bağımlılık konularına duyarlılığını arttırmak, yeni yetenekleri keşfetmek amacıyla, 2011 yılından beri her yıl YEŞİLAY önderliğinde düzenli olarak yapılan "Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek" resim yarışması düzenlenmektedir.

Bu yıl ki yarışmayı Yahya Kemal İlkokulu öğrencisi Cemile Nur Özkök, Kahramanmaraş İl birincisi olarak tamamladı.

Dulkadiroğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Harun Kurt, ‘İlçe olarak eğitimde iyi örnekleri hayata geçiriyoruz. Yahya Kemal İlkokulu da eğitimde birinci olduğunu bu çalışmalarıyla göstermiş oldu. Öğrencimizi tebrik eder, başarılarının devamını diler, tüm ekibi güzel çalışmalarından dolayı tebrik ederim” dedi.

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Eğitim Haberleri

LGS Öncesi Uzmanından Öğrenci ve Velilere Kritik Uyarılar!
Gençler Kürsüde Projesi İl Finali Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
MEB’den 12 Haziran Kararı: Okullarda Eğitime 1 Gün Ara
Pusula Maraş’ın KPSS Deneme Sınavları Gençlerden Yoğun İlgi Görüyor
KSÜ Öğrencilerine Katı Atık Yönetim Süreçleri Tanıtıldı