SANKO Okulları Öğrencisi Eskrimde Bronz Madalya Kazandı

SANKO Okulları sporcusu Ece Çetindağ, Türkiye Eskrim Federasyonu tarafından düzenlenen “Bölgesel Kılıç Turnuvası”nda bölge sekizincisi olarak bronz madalya kazandı.

Adıyaman Gölbaşı Kapalı Spor Salonu’nda U10, U12 ve U14 kategorilerinde düzenlenen turnuvaya Adıyaman, Ankara, Gaziantep, Kilis, Sivas, Malatya ve Van’dan yaklaşık 200 yarışmacı katıldı.

SANKO Okulları sporcusu Ece Çetindağ, U10 kızlar kategorisinde bölge sekizincisi olarak önemli başarıya imza attı.

SANKO Okulları Genel Müdürü Fırat Mümtaz Asyalı, Çetindağ’ı ve emeği geçen öğretmenlerini kutlayarak, başarılarının devamını diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eğitim Haberleri

LGS Öncesi Uzmanından Öğrenci ve Velilere Kritik Uyarılar!
Gençler Kürsüde Projesi İl Finali Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
MEB’den 12 Haziran Kararı: Okullarda Eğitime 1 Gün Ara
Pusula Maraş’ın KPSS Deneme Sınavları Gençlerden Yoğun İlgi Görüyor
KSÜ Öğrencilerine Katı Atık Yönetim Süreçleri Tanıtıldı