Okullarda Gıda Eğitimleri Yeni Dönemde De Devam Ediyor

Okullarda Gıda Eğitimleri Yeni Dönemde De Devam Ediyor

Öğrencilere gıda, gıda güvenliği ile ilgili bilgilendirme ve farkındalık oluşturmak amacıyla Kahramanmaraş İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ve Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında yürütülen “Kahramanmaraş İli Okullarında Gıda, Gıda Güvenilirliği Bilgilendirme ve Geliştirme Projesi” kapsamında Kahramanmaraş İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü personelinden Gıda Mühendisleri Kezban Ufakşeker ve Osman Eker tarafından Onikşubat İlçesi Beyza Okulları Boğaziçi Kampüsünde toplam 40 öğretmen ve 580 öğrenciye 5996 Sayılı Kanun, Gıda Hijyeni ve Gıda Güvenliği, Alo 174 Gıda Hattı, Kişisel Hijyen Kuralları, Dengeli Beslenme, Gıdanı Koru, Gıda İsrafının Önlenmesi, Dünya Gıda Günü, vb. konularında seminer verildi. Seminer sonunda öğrencilere liflet dağıtıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eğitim Haberleri

LGS Öncesi Uzmanından Öğrenci ve Velilere Kritik Uyarılar!
Gençler Kürsüde Projesi İl Finali Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
MEB’den 12 Haziran Kararı: Okullarda Eğitime 1 Gün Ara
Pusula Maraş’ın KPSS Deneme Sınavları Gençlerden Yoğun İlgi Görüyor
KSÜ Öğrencilerine Katı Atık Yönetim Süreçleri Tanıtıldı