Cumhurbaşkanı Erdoğan ‘Yüz yüze eğitimi genişletiyoruz’

Cumhurbaşkanı Erdoğan, kabine toplantısının ardından okullarla ilgili açıklamalarda bulundu.

Erdoğan, "Ortaokullarda 5'inci sınıflarda ve liselerde 9'uncu sınıflarda yüz yüze eğitim 2 Kasım'da başlayacak" dedi. 12 Ekimde bir, iki, üç, dört, sekiz ve on ikinci sınıflar yüz yüze eğitime başlamıştı.

Erdoğan, ayrıca 500 bin tabletin önümüzdeki haftadan itibaren öğrencilere dağıtılmaya başlanacağını söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eğitim Haberleri

LGS Öncesi Uzmanından Öğrenci ve Velilere Kritik Uyarılar!
Gençler Kürsüde Projesi İl Finali Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
MEB’den 12 Haziran Kararı: Okullarda Eğitime 1 Gün Ara
Pusula Maraş’ın KPSS Deneme Sınavları Gençlerden Yoğun İlgi Görüyor
KSÜ Öğrencilerine Katı Atık Yönetim Süreçleri Tanıtıldı