Başkan Sarıaltun Bakan Soylu’yu ziyaret etti

Cağlayancerit Belediye Başkanı Hanifi Sarıaltun İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’yu makamında ziyaret etti.

Başkan Sarıaltun, ‘Sayın Bakanımızı makamında ziyaret ederek, meşhur Çağlayancerit cevizinden ikramda bulunduk. Coğrafi işareti alınmış ve Avrupa yolunda olan Cevizimiz ve ceviz işletme, paketleme tesisi hakkında sayın bakanımıza birifing verdik’ dedi.

Başkan Sarıaltun Ankara’da İçişleri Komisyon Başkanı Celalettin Güvenç, MHP Kahramanmaraş Milletvekili Sefer Aycan, Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekilleri Ahmet Özdemir, Habibe Öçal, İmran Kılıç ve Mehmet Cihat Sezal’a da ziyaretlerde bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Şahin: “bu Düzenleme, Geleceğimize Işık Tutacak Sağlam Adımların Yolunu Açacaktır”
85. Mahalle Toplantısı Budaklı Mahallesi’nde!
CHP’li Öztunç: “Depremin üzerinden 3 yıl geçti, Narlı’da tek bir TOKİ konutu yapılmadı”
AK Partili Şahin: “Orta Doğu’daki çatışmalar bölgesel savaşa dönüşme riski taşıyor”
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Kahramanmaraş’ta