Şehir genelinde Liseye Geçiş Sınavı’nda (LGS) ilk 20 arasında yer alarak dereceye giren öğrenciler ve ailelerini ağırlayan Başkan Güngör, “Öğrencilerimizin her zaman yanındayız” mesajını verdi. Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen buluşmaya, İl Milli Eğitim Müdürü Cemal Yılmaz da katıldı. Başkan Güngör yaptığı konuşmada, “Bugün ilk 20’ye giren çok kıymetli öğrencilerimizi ve ailelerini misafir ediyoruz. Çok büyük bir gayret ve emek ortaya koydunuz. Bu süreçte ailelerimizin ve öğretmenlerimizin de önemli fedakârlıkları var. İnşallah arzu ettiğiniz liselerde, üniversitelerde okuyacaksınız. Ben bugün karşımda çok seçkin bir kitle görüyorum. Geleceğin en iyi doktorları, avukatları, mühendisleri burada. Yaptığınız dereceler, çok kıymetli ve hayatınız için önemli bir adım. Biz de siz kıymetli öğrencilerimizin motivasyonunu güçlendirmek için bugün birlikte keyifle vakit geçireceğiz. Sizleri, ailelerinizi ve hocalarınızı yürekten tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı. Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, konuşmasının ardından dereceye giren öğrencilere hediyelerini takdim etti.
Başkan Güngör LGS Şampiyonlarını ağırladı
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, LGS şampiyonu gençlerle bir araya geldi.
İlk yorum yazan siz olun
Eğitim Haberleri
LGS Öncesi Uzmanından Öğrenci ve Velilere Kritik Uyarılar!
Gençler Kürsüde Projesi İl Finali Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
MEB’den 12 Haziran Kararı: Okullarda Eğitime 1 Gün Ara
Pusula Maraş’ın KPSS Deneme Sınavları Gençlerden Yoğun İlgi Görüyor
KSÜ Öğrencilerine Katı Atık Yönetim Süreçleri Tanıtıldı