Kahramanmaraş’ın Bertiz mahallesinin Uzunbağ mevkiinde arkadaşlarıyla balık tutmaya giden Abdullah Ardıç(35) göle düşerek boğuldu. Arkadaşlarının ihbarıyla olay yerine gelen jandarma ve itfaiye dalgıçları Ardıç’ın cansız bedenini sudan çıkardı. Cenaze hastane morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Balık tutmak isterken canından oldu
Kahramanmaraş’ta bir kişi balık tutmak için gittiği göle düşerek boğuldu.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Vali Ünlüer, Ceza İnfaz Personeli Günü’nü Kutladı
Kahramanmaraş’ta 4.4 Büyüklüğünde Deprem
Vali Ünlüer’in Kurban Bayramı Mesajı
Başkan Toptaş’tan Kurban Bayramı mesajı
Başkan Görgel: “Kurban Bayramı’mız Kutlu Olsun”