Bağımlılıkla Mücadele Konferansı Düzenlenecek!

12 Eylül Perşembe günü NFK Kültür Merkezi’nde bağımlılıkla mücadele konferansı düzenlenecek. Saat 14.00’da başlayacak programda alanında uzman isimler bağımlılıkla mücadeleyi ve kurtulma yöntemlerini anlatacak.

Başkan Fırat Görgel öncülüğünde fiziki yatırımların yanı sıra farklı yaş gruplarına yönelik kültür sanat etkinliklerini de kesintisiz sürdüren Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Valilik ve Kahramanmaraş Madde Bağımlılığı Mücadele Derneği (KAMED) iş birliğiyle “Gençliğine ve Geleceğine Sahip Çık” temalı bağımlılıkla mücadele konferansı düzenleyecek. 12 Eylül Perşembe günü Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi’nde düzenlenecek konferansta; Sosyolog Uğur Eleman, KAMED Dernek Başkanı Mehmet Hacıbebekoğlu ve Isparta Uyumder Dernek Başkanı Yaşar Erbil, madde bağımlılığı, bağımlılıkla mücadele, bağımlılığın bireyin hayatına etkisi ve bağımlılıktan kurtulma gibi pek çok konuya değinecek. Saat 14.00’da başlayacak programa tüm vatandaşlar davet edildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eğitim Haberleri

LGS Öncesi Uzmanından Öğrenci ve Velilere Kritik Uyarılar!
Gençler Kürsüde Projesi İl Finali Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
MEB’den 12 Haziran Kararı: Okullarda Eğitime 1 Gün Ara
Pusula Maraş’ın KPSS Deneme Sınavları Gençlerden Yoğun İlgi Görüyor
KSÜ Öğrencilerine Katı Atık Yönetim Süreçleri Tanıtıldı